).Traducción
).

Silmarwen escribió:Ja que tenim al fòrum un tema per poder practicar l'anglès i degut a que som molts catalans i valencians (i suposo que també hi haurà algú de ses Illes Balears) obrim aquest racó per poder parlar en català i així també ajudar en la seva pràctica a la gent que estigui interessada en aprendre'l (com el cas del nostre amic Novacek).
TraducciónOculto: Mostrar
, and for the special B-day gift.

Gracias Darkh

Novacek escribió:Silmarwen escribió:Ja que tenim al fòrum un tema per poder practicar l'anglès i degut a que som molts catalans i valencians (i suposo que també hi haurà algú de ses Illes Balears) obrim aquest racó per poder parlar en català i així també ajudar en la seva pràctica a la gent que estigui interessada en aprendre'l (com el cas del nostre amic Novacek).
TraducciónOculto: Mostrar
Gracias Silmarwen, es genial, and for the special B-day gift.
Així dintre de poc et tenim a tu parlant (bé, escrivint) en bon català

Dargo escribió:Sí, és veritat, a mi em costa canviar d'idioma, estic acostumat a parlar-vos en castellà!![]()
Novacek, aquest forum d'idiomes em va anar molt bé per aprendre anglès. Tenen el forum de català que et pot anar bé. Si fas qualsevol consulta t'ho resoldran o t'ajudaran, hi ha gent molt maca.![]()
Word Reference![]()
Gràcies Àvia!![]()
Traducción:Oculto: Mostrar

Usuarios registrados: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], MSN [Bot], Muriel, uky, Yahoo [Bot]
Desguace vehiculos | Regalos de boda | Euribor | juegos gratis | juegos de Mario Bros | Crear web | Foros compartir | Peliculas Gratis | Peliculas | ADSL